Tracin
Tracin Consultancy: Advies- & begeleidingsbureau
"Hoe je kijkt, maakt wat je ziet en min of meer wat je doet of laat"
In het kort
Professioneel, ondernemend en betrokken met de focus op de mens. Het belangrijkste instrument in een organisatie zijn de werknemers. Zij dragen bij aan het verbeteren van de bedrijfsresultaten.
Tracin Consultancy helpt je het beste uit mensen te halen met deskundig advies op diverse begeleidings- en organisatievraagstukken.
Wij hebben te maken met maatschappelijke ontwikkelingen, organisatieveranderingen en mondige cliënten. Hoe gaan medewerkers hiermee om. De kracht van onze trajecten zit ‘m in de aandacht die continu aanwezig is. Trainen is niet de oplossing maar verbinding, afstemming en terugkomende aandacht voor de verandering is onze visie. De verandering is blijvend, dat moeten medewerkers weten en omzetten in het aanpassen van het gedrag. Tracin Consultancy heeft kennis en ervaring om veranderingen te kunnen begeleiden.
Tracin Consultancy wordt vertegenwoordigd door Conny Schroevers https://tracin.nl/over-mij/. Inmiddels 25 jaar ervaring op het gebied van coachen, trainen en projecten in kwaliteitsverbetering. De kracht van verbinden en samenwerken staat hierin centraal.
Tracin Consultancy&Co
Tracin Consultancy is een advies- & begeleidingsbureau voor organisatie en medewerkers – opgericht in 1998 – met een ruime ervaring bij diverse organisaties in de zorg- welzijn. Er wordt gewerkt op locatie of vanuit het eigen kantoor te Goes.
Tracin Consultancy&Co werkt samen met verschillende professionals.
Tracin Consultancy
Tracin Consultancy is een advies- & begeleidingsbureau voor organisatie en medewerkers – opgericht in 1998 – met een ruime ervaring bij woningcorporaties en organisaties in de zorg- en dienstverlening. Er wordt gewerkt op locatie of vanuit het eigen kantoor te Goes.
Werkwijze
Het proces is opgebouwd uit de volgende fasen:
- 1. Inventarisatie van uw wensen
- 2. Ontwikkelen van een bij u passend concept en opstellen van een offerte
- 3. Uitwerken van het concept, maken van een plan van aanpak en deze bespreken
- 4. Implementeren van het plan van aanpak
- 5. Evalueren en daar waar nodig bijstellen
Natuurlijk altijd afgestemd op uw eisen, mogelijkheden en doelstellingen. En op de omvang van het project.
Meer weten?
Diensten
Diensten op individueel-, team- en organisatieniveau.
Wat klanten zeggen
Hieronder referenties van enkele grotere trajecten in dienstverlenende organisaties.
Waardigheid en trots op locatie
KLOEK;
“Een fijne coaching stijl, het zorgt ervoor dat mensen zich op hun gemak voelen en zich open stellen”.
“ Deskundig en communicatief vaardig”.
Geweldloze communicatie
KRAAMZORG MADELIEF;
“ Zakelijk, direct, maar ook gezellig”.
“ Enthousiast en doortastend”.
Fundementaal fit
GORS;
“Het gastvrije welkom met koffie en ontbijtkoek zal ik nooit vergeten”.
“ Ondernemend, meedenkend en oplossend”.
ANDERE OPDRACHTEN;